En route - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Hein Hofmeester - WaarBenJij.nu En route - Reisverslag uit Amiens, Frankrijk van Hein Hofmeester - WaarBenJij.nu

En route

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Hein

06 September 2023 | Frankrijk, Amiens

En route naar de Chica’s,

Zaterdag 2september zijn we met de camper weer op pad gegaan. Onze eerste stop was op de oprit van het huis van Merel en Tobias in Rhenen. Twee weken daarvoor hadden we de camper weer teruggekregen na hun reis naar Zweden. Helemaal schoon en in de was stond hij te glimmen naast ons huis in Appelscha. Daarna zijn we drie dagen bezig geweest om alle kopjes en pannetjes weer op onze plaats neer te leggen en de camper weer eigen te maken.

We gingen naar Rhenen om de derde verjaardag van Hugo te vieren. Bij binnenkomst werden de cadeautjes al uit onze handen gerukt door de jarige. De klompjes die hij kreeg werden met gejuich begroet want dat waren dezelfde als die van Opa die hij altijd in Appelscha draagt. Het werd een vrolijk tuinfeest met geweldige happen en koele drankjes voor heel veel kindertjes en hun ouders. Om half negen was iedereen weg en wij hebben ons om half tien teruggetrokken in de camper. Bekaf!!!

De volgende ochtend stonden wij in onze badjasjes en een handdoek op de stoep om onder de douche te gaan bij de familie van Wissen. Hadden ze notabene een warmwater storing en moesten we alsnog douchen in de camper. De catering is fantastisch bij hun, maar de faciliteiten zijn minder.

Wij zijn die dag door gereden naar de grote, voor ons bekende camping in Gent. We hebben onderweg nog uitgekeken naar Carin en de kinderen, want die kwamen uit Antwerpen gereden. Maar er waren te veel witte auto’s op de weg. De camping in Gent is van Gemeente camping overgaan naar particuliere camping. Jammer dat de campingbaas zelf niet van kamperen houdt want het terrein was verwaarloosd, het winkeltje was dicht en het restaurant gesloten. De volgende morgen stonden we dan ook alweer bijtijds voor de poort om weer te vertrekken. Toen Merel belde en vertelde dat ze opgenomen was in het ziekenhuis. We willen bij haar in de buurt blijven voor als ze ons nodig heeft. We rijden naar Amiens en blijven hier een paar dagen.

• 06 September 2023 - 21:46

Cisca En Gert:

ik begrijp dat Metel ondertussen weer thuis is, gelukkig. WééR leuk om jullie reisverslagen te lezen

• 06 September 2023 - 22:39

MJ:

Leuk om jullie weer te volgen! Ga ik zeker doen, maar dan moet het wel goed (blijven) gaan met Merel!

• 06 September 2023 - 23:03

Dinie:

wat leuk jullie weer te volgen,wel wat problemen met de site,maar probeer het nog eens.Hopelijk blijft het goedgaan met Merel,en een hele voorspoedige reis!liefs Dinie

• 07 September 2023 - 00:49

Carin:

Ik heb ook heel veel campers aan de andere kant zien rijden.[e-1f605] Nu staan jullie vlakbij Caen. Mooie stad,hebben wij een rondleiding gehad van Anna.

Leuk om weer mee te reizen.

XxC

• 07 September 2023 - 07:47

Ansje:

Lieve Globetrotters , weer op pad . Leuk om n beetje mee te reizen . Hopelijk gaat t met Mereltje beter . Overnachten op n camping waar de baas zelf niet van kamperen houdt is iets voor n sketch ( op de bbc) Vanuit alhier ( call d ‘ or ) n Groet .

• 07 September 2023 - 09:28

Kik:

Spannend weer , ik hoop dat het met Merel goed gaat en jullie met een rustig gevoel op vakantie kunnen. Fijn dat we jullie weer kunnen volgen.

• 07 September 2023 - 18:52

Isa:

Jullie zijn weer op stap, maar nog wel 'in de buurt '. Hopelijk gaat het weer goed en blijft het goed gaan met Merel! In elk geval mooie verjaarspartij van Hugo! Op klompen..?

Leuk dat we met jullie op afstand kunnen meereizen. Geniet ervan!

• 09 September 2023 - 17:24

Bakkermaud@gmail.com: